Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Оболенська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Оболенська Т. О. 
Визначення ефективності навчання за допомогою методу статистичних випробувань / Т. О. Оболенська, В. І. Лазаренко, О. В. Рябчикова // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - N 3, ч. 1 (спец. вип.). - С. 163-165. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Запропоновано методику, яка дозволяє оцінювати ефективність навчання достатньо широких груп учнів шкіл, вищих навчальних закладів. Одержано емпіричну формулу оцінки ефективності навчання на базі обробки значного масиву статистичних даних, зібраних у навчальних закладах Харкова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оболенська Т. Є. 
Маркетинг освітніх послуг: вітчизняний і зарубіжний досвід / Т. Є. Оболенська; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 208 c. - Бібліогр.: с. 205-206. - укp.

На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду розглянуто теоретико-методологічні засади виникнення та розвитку маркетингу у сфері освіти, його економічну природу. Обгрунтовано принципи та конкретні організаційні форми їх функціонування. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів, від дитячого садка, школи, ліцею, гімназії до вищих закладів І - ІV рівнів акредитації, а також післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч30/49 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мозговий О. М. 
Міжнародні фінанси : Навч. посіб. / О. М. Мозговий, Т. Є. Оболенська, Т. В. Мусієць, Ю. М. Руденко, О. О. Павлюк, Т. В. Жила, А. Ф. Баторшина; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 502 c. - укp.

Розглянуто питання розвитку світової фінансової системи, формування світового фінансового середовища, функціонування фінансових ринків та світових фінансових центрів. Проаналізовано особливості сучасної міжнародної банківської справи, роль транснаціональних корпорацій у світовому фінансовому середовищі, структуру портфельного інвестування, основи валютного обміну і платіжного балансу. Висвітлено проблеми і перспективи інтеграції України в систему світових фінансів.

Рассмотрены вопросы развития мировой финансовой системы, формирования мировой финансовой среды, функционирования финансовых рынков и мировых финансовых центров. Проанализированы особенности современного международного банковского дела, роль транснациональных корпораций в мировой финансовой среде, структура портфельного инвестирования, основы валютного обмена и платежного баланса. Освещены проблемы и перспективы интеграции Украины в систему мировых финансов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.6я73

Шифр НБУВ: ВА679361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павленко А. Ф. 
Теорія і практика маркетингу в Україні : Моногр. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук, Т. Є. Оболенська; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 584 c. - укp.

Розкрито наукові засади формування конкурентного ринку освітніх послуг для функціонування ринку праці, а також сутність поняття маркетингового менеджменту. Описано маркетингові механізми адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища, проаналізовано маркетингову діяльність промислових підприємств і тенденції її розвитку. Викладено питання партнерського маркетингу страхових компаній і банківських установ, банківського маркетингу та його розвитку, сучасного брендингу. Запропоновано класифікацію маркетингових комунікацій, наведено методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу.

Раскрыты научные основы формирования конкурентного рынка образовательных услуг для функционирования рынка труда, а также сущность понятия маркетингового менеджмента. Описаны маркетинговые механизмы адаптации национального производителя к условиям глобальной конкурентной среды, проанализированы маркетинговая деятельность промышленных предприятий и тенденции ее развития. Изложены вопросы партнерского маркетинга страховых компаний и банковский учреждений, банковского маркетинга и его развития, современного брендинга. Предложена классификация маркетинговых коммуникаций, приведены методические подходы к ценообразованию в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322(4УКР) + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павленко А. Ф. 
Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак, Н. В. Куденко, О. О. Бєляєв, Т. Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 600 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингу як філософію підприємницької діяльності й одну з головних функцій менеджменту. Увагу приділено становленню та розвитку світової маркетингової думки, базовим категоріям маркетингової діяльності (МД), а також особливостям і проблемам розвитку МД за сучасних умов. Висвітлено основні питання теорії маркетингу, а також парадигму сучасного маркетингу. Розкрито теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства. Наведено теорії маркетингової політики розподілення, маркетингових комунікацій. Запропоновано класифікацію цін за умов вітчизняного ринку. Встановлено економічну ефективність маркетингового ціноутворення.

Рассмотрена сущность маркетинга как философии предпринимательской деятельности и одной из основных функций менеджмента. Внимание уделено становлению и развитию мировой маркетинговой мысли, базовым категориям маркетинговой деятельности (МД), а также особенностям и проблемам развития МД в современных условиях. Освещены основные вопросы теории маркетинга, а также парадигма современного маркетинга. Раскрыты теоретические аспекты маркетинговой товарной политики предприятия. Приведены теории маркетинговой теории распределения, маркетинговых коммуникаций. Предложена классификация цен в условиях отечественного рынка. Установлена экономическая эффективность маркетингового ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лютий І. О. 
Національні фінансові системи в умовах глобалізації : монографія / І. О. Лютий, А. Ф. Павленко, Т. Є. Оболенська, І. Л. Решетнікова, Р. Кулієв, В. І. Савич, Л. І. Антошкіна, Ю. Г. Лега, В. М. Логвін, В. І. Антипов, З. І. Логвін, О. Д. Рожко, Б. К. Левківський, І. М. Крупка, Д. М. Павлов, А. Г. Чубенко, О. Є. Користін, Ю. О. Тараненко, В. В. Антипов, О. О. Балануца, О. М. Юрчук, Н. В. Дрозд; ред.: Лютий. - Івано-Франківськ : Галиц. Акад., 2008. - 306 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади та суперечності практики посилення глобалізаційних процесів та їх впливу на національні фінансові системи. Визначено закономірності, особливості та суперечності функціонування міжнародних фінансових інститутів, їх вплив і взаємозв'язок з інститутами національних фінансових систем. Проаналізовано соціально-економічні явища, пов'язані з інтеграційними процесами у сфері освіти, науки, розвитку законодавства.

Рассмотрены теоретико-методологические основы и противоречия практики усиления глобализационных процессов и их влияния на национальные финансовые системы. Определены закономерности, особенности и противоречия функционирования международных финансовых институтов, их влияние и взаимосвязь с институтами национальных финансовых систем. Проанализированы социально-экономические явления, связанные с интеграционными процессами в сфере образования, науки, развития законодательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.11 + У9(4УКР)261.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оболенська Т. Є. 
Маркетинг у сфері освітніх послуг : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Т. Є. Оболенська; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2002. - 33 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади визначення сутності та змісту маркетингового підходу до управління діяльністю суб'єктів ринку та необхідністю застосування його у сфері освіти в трансформаційний період економіки України. Запропоновано концепцію соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано зміст і сутність категорії освітньої послуги як специфічного маркетингового товару. Розкрито зміст місії соціального-відповідального маркетингу в сфері освіти як формування та реалізацію стратегії нарощування цінності людини. Обгрунтовано принципи стратегій маркетингу в сфері освіти, зорієнтовані на дихотомію пріоритетності співробітництва між навчальними закладами. Висвітлено ефективність конкуренції між виробниками освітніх послуг, що значно посилює вплив особистості викладача. Розроблено методичний підхід до формування конкретних рекомендацій щодо вибору напрямків, послідовності та змісту робіт зі становлення і підтримки маркетингу, організації роботи маркетингової служби й управління її діяльністю в навчальному закладі. Визначено принципи та напрямки сприяння розвитку маркетингу в освіті з боку державних і місцевих органів управління, інших соціальних інституцій. Запропоновано методику рейтингового оцінювання вищого навчального закладу. Доведено високу значущість і необхідність участі державних і місцевих органів управління в розвитку освіти. Акцентовано увагу на створенні рівноправних умов діяльності для навчальних закладів різних форм власності на ринку освітніх послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:430/49 + Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кравцов М. К. 
Складання з'єднань із проміжними середовищами / М. К. Кравцов, Т. О. Оболенська, І. В. Білецька // Машинобудування. - 2012. - № 9. - С. 113-119. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто експериментальне визначення зміни температур деталей, що сполучаються, часу "схоплювання" й оцінку можливості вільного з'єднання деталей.


Індекс рубрикатора НБУВ: К441.15 + К682.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оболенська Т. 
Нова парадигма виховної роботи в університеті / Т. Оболенська // Вища шк.. - 2011. - № 12. - С. 66-73. - укp.

Розглянуто основні напрямки реалізації сучасної моделі виховання через тріаду рис особистості "громадянин - патріот - гуманіст" шляхом співпраці всіх організаційних підрозділів університету, в основі якої є система міжособистісних комунікацій міжадміністрацією, викладачами та студентами. Системно проаналізовано види та форми виховної роботи структурних підрозділів університету, громадських студентських організацій, основні психолого-педагогічні фактори та умови адаптації першокурсників в університеті. Констатовано ефективність виховної роботи як пріоритетного компоненту навчально-виховного процесу в університеті, з дотриманням принципів науковості, гуманізації, демократизації, єдності освіти та виховання.

Рассмотрены основные направления реализации современной модели воспитания через триаду черт личности "гражданин - патриот - гуманист" путем сотрудничества всех подсистем университета, в основе которой лежит система межличностных коммуникаций между администрацией, преподавателями и студентами. Системно проанализированы виды и формы воспитательной работы структурных подразделений университета, общественных студенческих организаций, основные психолого-педагогические факторы и условия адаптации первокурсников в университете. Констатирована эффективность воспитательной работы как приоритетного компонента учебно-воспитательного процесса в университете, с соблюдением принципов научности, гуманизации, демократизации, единства образования и воспитания.

The author dwells on the contents of a new paradigm of educational work at the university, the main directions of implementing a modern model of education by means of collaboration of all the organizational subdivisions of the university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бегма В. М. 
Переорієнтація діяльності оборонної промисловості України через агресію з боку РФ / В. М. Бегма, В. М. Шемаєв, А. П. Онофрійчук, Т. Є. Оболенська // Стратегіч. пріоритети. Сер. Економіка. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання розвитку оборонної промисловості, пов'язані з агресією з боку РФ, висвітлено організаційно-правові та економічні чинники, які стримують розвиток оборонно-промислового комплексу (ОПК), причини недостатньо ефективного військово-технічного співробітництва (ВТС) України з іноземними державами. Запропоновано в основу переорієнтації діяльності ОПК покласти реформування оборонного комплексу України відповідно до міжнародних стандартів корпоратизації, що надасть змогу створити прозору сучасну структуру управління, встановити єдині загальноприйняті правила гри для міжнародних інвесторів, залучити іноземний капітал і дозволити йому працювати на посилення обороноздатності України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25775 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського